CEGAH KANSER SEBELUM TERLAMBAT

KANSER IALAH SATU PENYAKIT YANG BOLEH MENDATANGKAN MAUT. Ramai yang kurang pasti adakah sesuatu kanser dapat di pulihkan. Kami telah menemui satu kaedah yang kesannya di jamin 85% mujarab dengan izin ALLAH S.W.T. Produk kami adalah 100% halal yang telah di luluskan oleh KKM. Dan ianya adalah buatan MALAYSIA. Pada mereka yang menghidap KANSER tidak kira TAHAP berapapun, boleh menggunakan produk kami ini kerana ianya ternyata keberkesanannya. Ubat ini MUJARAB!!



Rabu, 18 Mei 2011

CESIUM / RUBIDUEM

KILL CANCER CELLS

Sel kanser yang normal hanya akan dapat hidup dan membiak ( menjalani mitosis ) dalam persekitaran pH 6.5 hingga 7.5. Sel yang sihat mempunyai kadar pH7.35. Ini menunjukkan sel kanser hanya boleh hidup dan membiak dalam persekitaran berasid sahaja. Jika persekitaran yang beralkali sel kanser tidak dapat hidup.

Pengambilan Cesium k yang berjadual, boleh menyebabkan peningkatan kadar pHdari persekitaran asid kepada persekitaran alkali. Apabila kadar pH dalam badan berada dalam alkali boleh menyehatkan normal sel. Tetepi ia amat berbahaya kepada sel kanser, apabila kandungan pH dalam badan meningkat melebihi pH 7.5. Apabila kandungan pH dalam badan meningkat kepada pH8.0 sel kanser akan mati dalam masa 48 jam.

Apakah bahan yang boleh masuk ke dalam sel kanser. Setiap sel dalam badan kita di umpamakan sebagai sebuah sistem janakuasamini, yang mengeluarkan cas-cas elektrik. Cas-cas ini terdiri dari positif dan negatif, haruslah berada dalam keadaan yang seimbang. Untuk membolehkan membawa makanan dan mengeluarkan racun dari sel yang normal.

Apabila sesuatu sel itu di serang kanser, sel tersebut akan mengalami kekurangan cas elektrik yang sangat drastik dari 90 milivolt kepada 40 milivolt. Dan akan kekurangan cas elektrik dari tahap yang sebenar maka proses pengambilan makanan dan toksin atau racun tidak dapat berkerja dengan baik. Hanya lima bahan sahaja yang dapat keluar dan masuk kedalam sel kanser. Iaitu air (water), gula (sugar), potassium, cesium dan rubideum. Oksigen tidak boleh memasuki ke dalam sel kanser. Sekarang anda lihat, walaupun banyak oksigen berada dalam darah kita, ia tidak dapat masuk ke dalam sel kanser.

Cesium dapat memasuki ke dalam sel kanser kerana sifat cesium k yang "electrical properties" menyebabkan iadapat dan kekal berada dalam sel kanser. Selain dari itu, cesium k adalah bahan "extreme alkalinity" (kealkalian yang amat tinggi) maka ia dapat membunuh sel kanser dengan cara persekitaran tubuh badan beralkali.
Mujurlah, sel-sel yang sihat tidak terjejas oleh cesium kerana voltan sel mereka membenarkan mereka untuk memperseimbangkan mereka sendiri. Makan beberapa biji pisang dan kentang untuk membantu proses pemulihan ini.

Sel-sel kanser adalah sel yang lemah, bahkan jauh lebih lemah daripada sel-sel yang sihat. Ia adalh amat senang di bunuh jika anda berjaya menciptakan lingkungan atau persekitaran alkali dalam diri anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan