CEGAH KANSER SEBELUM TERLAMBAT

KANSER IALAH SATU PENYAKIT YANG BOLEH MENDATANGKAN MAUT. Ramai yang kurang pasti adakah sesuatu kanser dapat di pulihkan. Kami telah menemui satu kaedah yang kesannya di jamin 85% mujarab dengan izin ALLAH S.W.T. Produk kami adalah 100% halal yang telah di luluskan oleh KKM. Dan ianya adalah buatan MALAYSIA. Pada mereka yang menghidap KANSER tidak kira TAHAP berapapun, boleh menggunakan produk kami ini kerana ianya ternyata keberkesanannya. Ubat ini MUJARAB!!



Jumaat, 20 Mei 2011

VITAMIN A + E EMULSION

VITAMIN A + E EMULSION

Kajian tentang vitamin a + e emulsion secara formal pertama kali bermula di Jerman, oleh sekumpulan saintis Mugos Laboratories di Munich. Berikutan hasil penelitian mereka tentang sekumpulan pelaut yang kecil bilangan mereka yang menghidap kanser paru-paru, sedangkan fakta menunjukkan mereka menghisap rokok dari sejak kecil lagi. Secara logiknya seharusnya kadar penghidap kanser paru-parudi kalangan mereka harus tinggi.

Setelah mempelajari fenomena tersebut, di dapati bahawa mereka makan hati ikan mentah dengan kadar yang tinggi. Kita semua tahu bahawa hati ikan mentah mempunyai kandungan vitamin a dan e yang sangat tinggi. Kesimpulan logik yang kita dapat rumuskan di sini ialah dengan pengambilan vitamin a dan e yang tinggi dapat mencegah kita dari kanser paru-paru bagi perokok yang berat.

  1. Vitamin A dan analog yang telah menunjukkan kemampuan untuk membantu menghalang proliferasi sel kanser dan membantu dalam kembali ke pola pertumbuhan normal.
  2. Mempunyai kemampuan yang sangat kuat untuk menghalang kanser khususnya pada bahagian leher, kepala dan leukimia. Menghalang kanser paru-paru. Penghidap kanser paru-paru sangat di galakkan menggunakan produk ini.
  3. 1 titik A mulsion mengandungi 15000 unit. Tubuh manusia mampu menguruskan lebih dari satu juta unit vitamin A pada satu hari dalam dosis progresif, tanpa menghasilkan tosix di hati manusia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan