CEGAH KANSER SEBELUM TERLAMBAT

KANSER IALAH SATU PENYAKIT YANG BOLEH MENDATANGKAN MAUT. Ramai yang kurang pasti adakah sesuatu kanser dapat di pulihkan. Kami telah menemui satu kaedah yang kesannya di jamin 85% mujarab dengan izin ALLAH S.W.T. Produk kami adalah 100% halal yang telah di luluskan oleh KKM. Dan ianya adalah buatan MALAYSIA. Pada mereka yang menghidap KANSER tidak kira TAHAP berapapun, boleh menggunakan produk kami ini kerana ianya ternyata keberkesanannya. Ubat ini MUJARAB!!



Khamis, 19 Mei 2011

BETA VULGARIS

BETA VULGARIS

Beta vulgaris mula di gunakan pada tahun 1950 di sebuah hospital di hunggary oleh kerana keberkesanannya Beta Vulgaris ini dalam merawat kanser maka Vlinical Nutrision International Australia pula menggunakan kaedh rawatan sejak bulan julai 1986. Dr Alexander Ferenczi merawat pesakitnya kebanyakan berada pada kondisi sangat menyedihkan dan tahap akhir. Dr Alexandeer memulakan rawatan ini untuk membuang kesan kimo pada pesakit kanser.

Satu kes kajian yang di laporkan adalah pada tahun 1970. Seorang lelaki berusia 50 tahun di sebut sebagai DS, menghidap kanser paru-paru "setalah 6 minggu rawatan kanser tersebut telah menghilang, dan setelah 4 bulan rawatan ia memproleh 10 kg berat badan".

BETA VULGARIS

1. Menarik gula dari berkumpul pada sel kanser ini akan membuatkan sel kanser tidak mendapatkan makanan. Sel kanser akan mati akibat kekurangan gula untuk di proses menjadi makanan sel kanser.
2. Membuang toxi yang berlebihan ( kes "toxic overload" ). kesan dari pencemaran badan dan kimo.
3. Membantu hati dan buah pinggang kitar semula metionin asid amino yang berlebihan dari badan.
4. Mencegah penumpukkan jaringan lemak di hati (steatsis), terutama pada peminum arak, dan juga membantu mencegah trigliserida dan kolestrol LDL yang berlebihan dalamdarah.
5. Mencegah pengoksidaan LDL ke dalam bentuk yang boleh menjadi plak.
6. Menurut American Heart Association, Beta vulgaris dapat membatu menurunkan tekanan darah.
7. Memainkan peranan penting dalam kesihatan sistem kardiovaskular dan mengurangkan penyakit jantung dan stroke.
8. Mengandungi Folic acid B8 (biotin) - membantu dengan pengeluaran insulin.
9. Mengandungi Zink - Membantu melindungi terhadap simpanan lemak di hati dan meningkatkan sistem kekebalan tubuh.
10. Mengandungi Dimethylglycine - (DMG) bermanfaat dalam melindungi terhadap penyakit jantung dan stroke.
11. Khususnya meningkatkan kualiti darah menstruasi wanita.
12. Menormalkan keseimbangan pH darah itu (mengurangkan keasidan) dan memurnikan darah dengan membersihkan deposit lemak dan meningkat peredaran.
13. Selanjutan menyokong peranan sebagai pembersih darah, Beta vulgaris telah digunakan untuk detoksifikasi hati dan limpa dan membantu untuk mengubati penyakit hati, kuning,sirosis dan penyakit hati yang lain.
14. Beberapa herbalist menggunakannya untuk mengubati masalah hati disebabkan oleh alkoholisme.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan