CEGAH KANSER SEBELUM TERLAMBAT

KANSER IALAH SATU PENYAKIT YANG BOLEH MENDATANGKAN MAUT. Ramai yang kurang pasti adakah sesuatu kanser dapat di pulihkan. Kami telah menemui satu kaedah yang kesannya di jamin 85% mujarab dengan izin ALLAH S.W.T. Produk kami adalah 100% halal yang telah di luluskan oleh KKM. Dan ianya adalah buatan MALAYSIA. Pada mereka yang menghidap KANSER tidak kira TAHAP berapapun, boleh menggunakan produk kami ini kerana ianya ternyata keberkesanannya. Ubat ini MUJARAB!!



Sabtu, 21 Mei 2011

B-17 AMYGDALIN KAPSUL

B-17 AMYGDALIN KAPSUL

Laetrile, Vitamin B-17 atau Amygdalin merupakan kimoterapi secara semulajadi dan boleh di dapati pada 1200 jenis tumbuh-tumbuhan terutamanya pada biji dan buah seperti apricot, pic, buah plum, epal dan lain-lain. Ini bermaksut ia dapat menembusi membran selular sehinggalah kepada insrasel dengan tepat dan mudah.Sel - sel kansel, tidak kira jenis kanser, di kenali sebagai trophoblasts [ melihat tesis trophoblastic kanser pada http://www.worldwithoutcancer.org.uk/].

Sel-sel trophoblasts ini mengandungi satu enzim dipanggil Beta-glucosidase, B17 [AMYGDALIN] merupakan sebuah alat untuk membuka kunci enzim ini. Bila B17 ini berjumpa dengan enzim beta glukosidase, B17 terurai untuk membentuk dua melikul glukosa, satu molekul benzaldehid dan satu molekul hidrogen sianida [HCN].Untuk pengetahuan anda hanya badan atau tubuh manusia yang mempunyai sell kanser sahaja mempunyai enzim ini [Enzim Beta-glucosidase]. Sedangkan pada tubuh manusia narmal enzim ini tidak ada. Enzim ini akan terbentuk di sekitar dinding sel kanser,enzim ini amat diperlukan oleh sel kanser untuk proses pembesaran. Sel kanser tidak dapat idup jika tidak ada enzim ini.

 AMYGDALIN akan lebih berkesan jika di gabungkan dengan PANCREATIC   ENZYMES UNIVASE FORTE dan BIJI APRICOT.

Jika tiada sel-sel kanser dalam badan, tiadalah beta glukosidase.Jika sekiranya tiada beta gllucosidase

Tiada ulasan:

Catat Ulasan