CEGAH KANSER SEBELUM TERLAMBAT

KANSER IALAH SATU PENYAKIT YANG BOLEH MENDATANGKAN MAUT. Ramai yang kurang pasti adakah sesuatu kanser dapat di pulihkan. Kami telah menemui satu kaedah yang kesannya di jamin 85% mujarab dengan izin ALLAH S.W.T. Produk kami adalah 100% halal yang telah di luluskan oleh KKM. Dan ianya adalah buatan MALAYSIA. Pada mereka yang menghidap KANSER tidak kira TAHAP berapapun, boleh menggunakan produk kami ini kerana ianya ternyata keberkesanannya. Ubat ini MUJARAB!!



Sabtu, 21 Mei 2011

GRAVIOLA TEH (DURIAN BELANDA )

GRAVIOLA TEH ( DURIAN BELANDA )

Durian Belanda atau Soursop, buah dari pohon Graviola adalah pembunuh semulajadi sel kanser yang ajaib dengan 10 ribu kali lebih kuat daripada terapi kemo. Tapi kenapa kita tidak tahu ?

Kerana salah satu perusahaan dunia telah menutup rahsia penemuan penyelidikkan tentang khasiat buah ini sebaik mungkin, mereka ingin agar dana penyelidikkan yang dikeluarkan sangat besar, selama bertahun-tahnu, ditambah pula keuntungan yang melimpah dengan cara menjadikan pohon Graviola Sintetis sebagai bahan utama ubat rawatan kanser.

Tapi mereka gagal untuk mendapatkan Grviola Sintetis untuk di keluarkan dari Graviola dan lakukan di makmal. Sepandai-pandai manusia tidak mungkin untuk meniru 1 bahan sahaja untuk membunuh sel kanser yang ada pada Graviola, bahan ini menjadi misteri hingga ke saat ini. Hanya manfaat dan kesan kesembuhan Graviola sahaja yang dapat kita nikmati.

Pohonnya rendah, di Brazil di namai "Graviola", di Sepanyol "Guanabana", bahasa inggeris di panggil "Soursop". Di Indonesia, di kenali sebagai Buah Sirsak manakala di Malaysia Durian Belanda. Buahnya agak besar, kulitnya berduri lembut, isi buah berwarna putih, rasanya masam-masam manis, di makan dengan cara membuka kulitnya atau di buat jus.

Khasiat dari buah durian belanda ini memberikan anti-tumor / kanser yang sangat kuat, dan terbukti secara perubatan menyembuhkan segala jenis kanser.

Selain menyembuhkan kanser, buah ini juga berfungsi sebagai anti-bakteri, anti-fungus, berkesan melawan berbagai jenis parasit dan cacing. Untuk pengetahuan anda kanser merupakan penyakit sel yang tidak ada hubungan dengan parasit bakteria atau fungus (kulat), tetapi peersekitaran yang dapat menyuburkan sel kanser merupakan persekitaran yang menjadi "habitat" makhluk perosak ini. Inilah yang membuat organ yang di serang kanser akan menjadi lebih parah dan proses pereputan, pembusukkan, penghancuran, penggulatan pada sel yang di serang kanser akan menjadi lebih teruk lagi. Proses kesembuhan akan menjadi lebih sukar lagi. Graviola merupakan satu-satunya produk yang terbukti menghalau, menbusir dan meracuni pendatang tanpa izin ini (PATI)....

Seluruh tubuh manusia merupakan persekitaran yang tidak selamat untuk di huni fungus, bakteria, parasit setelah anda mengamalkan Graviola. Graviola akan di serap oleh badan melalui saluran darah. Semua sel di tubuh manusia melalui salur darah. Darah yang mengandungi zat dari Graviola dapat mengusir dan membunuh fungus, bakteria, parasit dan makhluk perosak. Salah satu tempat yang paling selamat untuk makhluk perosak ini melarikan diri adalah pada bahagian yang tidak mengandungi saluran darah iaitu gigi. Graviola teh merupakan salah satu produk yang dapat membasmikan fungus, bakteria, parasit dan makhluk perosak ini dengan cara yang sangat sederhana.

Graviola juga dapat menurunkan tekanan tekanan darah tinggi, kemurungan, stress, dan menormalkan kembali sistem saraf yang kurang baik. Bagi saya yang telah terlibat bersama-sama manusia istimewa (pesakit kanser), bahkan pernah mengusung keranda bersama mereka, menghadari kenduri arwah dan menganjurkan beberapa seminar memotivasikan mereka.

Sterss menunggu hukuman mati, sterss mendengarkan "kata Dr Zul anda ada harapan mati....paling lama pun 3 bulan,.. " stress akan menyebabkan NK ( Natural Killer ) anda tidak dapat berfungsi dengan baik. Sepatutnya energy anda di gunakan oleh NK untuk membunuh sel kanser tetapi energy anda di gunakan oleh stress... Anda semakin lemah... Stresslah paling sukar untuk di atasi. Bahkan semangat untuk hidup semakin pudar... Graviola sangat-sangat membantu di saat ini.

HASIL PENYELIDIKAN MEMBUKTIKAN "POHON AJAIB" DAN BUAHNYA INI :

  1. Menyerang sel kanser secara efektif dan semulajadi, tanpa rasa mual, berat badan turun, rambut gugur seperti yang terjadi pada terapi kemo.
  2. Melindungi sistem kekebalan tubuh dan mencegah dari jangkitan yang mematikan.
  3. Pesakit merasakan lebih kuat, lebih sihat selama proses perawatan / penyembuhan.
  4. Menambahkan tenaga dan penampilan fizikal semakin bertambah baik.
Sumber berita sangat mengejutkan ini berasal dari salah satu pengeluar farmasi terbesar di Amerika. Buah Graviola telah di uji lebih dari 20 makmal, sejak tahun 1970-an hingga beberapa tahun berikutnya.

HASIL UJIKAJI DARI EKSTRAK (SARI) BUAH INI ADALAH :
  • Secara berkesan memilah sasaran dan membunuh sel jahat dari 12 jenis kanser yang berbeza di antaranya kanser : USUS BESAR, PAYUDARA, PROSTAT, PARU-PARU, RAHIM, OTAK dan PANKREAS.
  • Daya kerjanya 10000 kali lebih kuat dalam memperlambatkan pertumbuhan sel kanser dan membunuh dibandingkan dengan Adriamycin dan Terapi Kemo yang biasa di gunakan.
  • Tidak seperti terapi kemo, ekstrak buah ini secara selektif hanya memburu dan membunuh sel-sel jahat dan TIDAK membahayakan atau membunuh sel-sel sihat.
  • Secara traditional digunakan untuk digunakan untuk mengubati cirit-birit, disentri, kutu kepala, neuralgia, penyakit jantung,asma, hipertensi, parasit dan banyak lagi.
  • Membunuh cacing terutama pada kanak-kanak.

Kisah lengkap tentang Graviola, dimana memperolehnya, dan bagaimana cara memanfaatkannya, dapat dijumpai dalam Beyond Chemotherapy : New Cancer Killers, Safe as Mothers milk, sebagai bonus istimewa percuma terbitan Health Sciences Intsitute. Sekarang anda tahu manfaat durian belanda yang luar biasa ini.

UNTUK SEBARANG ORDER : 019-4055225 (HASLIN BT ALIM )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan