CEGAH KANSER SEBELUM TERLAMBAT

KANSER IALAH SATU PENYAKIT YANG BOLEH MENDATANGKAN MAUT. Ramai yang kurang pasti adakah sesuatu kanser dapat di pulihkan. Kami telah menemui satu kaedah yang kesannya di jamin 85% mujarab dengan izin ALLAH S.W.T. Produk kami adalah 100% halal yang telah di luluskan oleh KKM. Dan ianya adalah buatan MALAYSIA. Pada mereka yang menghidap KANSER tidak kira TAHAP berapapun, boleh menggunakan produk kami ini kerana ianya ternyata keberkesanannya. Ubat ini MUJARAB!!



Selasa, 17 Mei 2011

BIJI APRICOT ( KERNELS )

BIJI APRICOT [ KERNELS ]

Kernels aprikot merupakan kumpulan nut dan seed kekacang dan bijirin].Tidak ada bezanya dengan kumpulan kekacang dan bijirin yang lain. Apa yang membezakan nya adalah kandungan hasiat didalam nya yang sangat luar biasa; terutama Bitter apricot.
Dalam bahasa nutrient, Biji Apricot ini di sebut mengandungi Amingdalin, yang juga dikenali sebagai vitamin B17. B17 ini dapat membantu membunuh sel-sel kanser dalam badan kita, Hasilnya dapat membebaskan diri kita dari serangan penyakit ganas ini [KANSER]. merupakan pembunuh senyap.
Amigdalin [vitamin B17]dapat diperolehi didalam beratus-ratus tumbuhan . dalam diet pemakanan kita harus ada B17. Jika tiada B17 dalam dait pemakanan anda boleh di hidapi penyakit kanser. Selain B17 aprikot kernel juga boleh diperolehi dari badam pahit [amigdalin mempunyai rasa pahit - badam manis tidak mengandungi B17 ] , Apple pips, benih-benih anggur, sengkuang ,buah beri, ubi kayu,biji buah oren dan biji benih yang lain.
Terdapat banyak cara yang boleh anda guna kan untuk melawan kanser. Salah satu ialah dengan cara membina sistem imun supaya ia menjadi sangat kuat dan mendapat melindungi anda dari kanser. Satu lagi adalah menggunakan sapplimen dengan anti oxidants yang dapat melawan carcinogens dalam badan anda. Bagaimanapun, B17 menggunakan cara yang sangat unik. iaitu secara langsung menyerang sel kanser [ directly attacks cancer cells ]. maka hasilnya jauh lebih baik dari cara yang telah sebut diatas.
kajian tentang amigdalin yang pertama telah dikeluarkan seratus tahun dahulu. telah disenarai kan dalam kamus-kamus farmakologi sejak dahulu lagi merupakan bahan yang tidak mengandungi toksik. Walaubagaimanapun dalam sebatian B17 terdapat satu unsul kimia yang dinamakan " CYANIDE". ia adalah lengai secara kimia dan tidak berbahaya untuk normal tisu hidup.
Hati[ liver] bekerja dengan lebih kuat jika terdapat ada unsur toksin dalam badan anda. sehingga anda dapat melihat kesan kerosakan hati akibat pembersihan toksin dalam badan. Tapi bukan kerosakan dari kanser. Maka jika tubuh kita terlalu banyak toksin dan tidak dikeluarkan dari badan , besar kemumgkinan kita bakal mengidap kanser hati pula.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan