CEGAH KANSER SEBELUM TERLAMBAT

KANSER IALAH SATU PENYAKIT YANG BOLEH MENDATANGKAN MAUT. Ramai yang kurang pasti adakah sesuatu kanser dapat di pulihkan. Kami telah menemui satu kaedah yang kesannya di jamin 85% mujarab dengan izin ALLAH S.W.T. Produk kami adalah 100% halal yang telah di luluskan oleh KKM. Dan ianya adalah buatan MALAYSIA. Pada mereka yang menghidap KANSER tidak kira TAHAP berapapun, boleh menggunakan produk kami ini kerana ianya ternyata keberkesanannya. Ubat ini MUJARAB!!



Selasa, 17 Mei 2011

CARA MERAWAT KANSER PAYUDARA


KANSER PAYUDARA

Jikalau anda adalah salah seorang daripada pesakit kanser payudara yang berada pada tahap ke-4, saya mencadangkan supaya anda mengambil B17 Cream ini untuk mengecutkan dan mengeringkan nanah.
Kanser yang melibatkan kerosakkan, bengkak, koyak, vernanah, berbau dan sebarang kerosakkan yang lain-lain. B17 Cream ini menyerap langsung kedalam kulit dan memecahkan lapisan protin yang melindungi sel kanser tersebut. Membunuh sel kanser secara langsung. Terutama kepada organ yang berada di luar tubuh.

Berfungsi untuk :
  • Merawat kerosakkan organ dari luar.
  • Membunuh sel kanser dari luar.
  • Melembutkan lapisan protin yang melindungi sel kanser.
  • Memperbaiki dan memulihkan luka akibat serangan kanser.
  • Mengecutkan bengkak akibat kanser.
  • Menghilangkan bau busuk nanah akibat kanser ( payudara dan prostat ).
  • Menstabilkan paras PH pada bahagian yang di serang kanser, ini akan membuat kawasan organ yang di serang kanser akan berada dalam keadaan alkali. persekitaran alkali akan mengurangkan denyutan dan kesakitan pada bahagian organ yang diserang kanser.
  • Penggunaan luaran 100% tiada kesan sampingan.
  • Menghalang kanser merebak pada organ yang berhampiran
  • Menghilangkan jerawat dan perlindungan dari terkena kanser kulit.
  • Menengangkan kulit ( kandungan anti-oksidan yang tertinggi di dunia dan mengembalikan keremajaan kulit dengan berkesan.
  • Menyejukkan organ yang panas dan bengkak akibat kanser.
Cara penggunaan B17 Cream
B17 Cream ini 3 kali setiap hari pada organ yang rosak akibat kanser. Sehinggalah sel kanser tersebut mati dan bengkak atau luka akibat kanser tersebut pulih 100%.
                p/s : Satu botol cream ini boleh di gunakan selama 2 bulan.
Untuk rawatan organ dalaman  ( payudara ) saya mengsyorkan B17 Kapsul Aprikot Seed terutama kepada pesakit yang telah menjalani atau sebelum menjalani chemotherapy, berfungsi kepada pesakit yang kronik atau yang biasa.

Kapsul ini di makan bergantung pada berat badan seseorang atau melalui ujian darah.
Pada AMnya : 2-3 biji di makan setiap 4jam. Contoh 8pagi, 12tenggahari, 4petang, 8malam, 12tengahmalam dan 4 pagi.
                p/s : satu B17 kapsul ini ada 300 biji, boleh di gunakan selama 25 hari.
1 jam sebelum makan kapsul di atas untuk mendapatkan hasil yang baik anda di galakkan makan betik (satu biji di bahagi enam ). Makan sebelum makan kapsul di atas, atau mengunakan Enzyem dan Bromalain. Dr Ernst Krebs mendaapati bahawa sel kanser itu di selaputi satu lapisan protin, dan lapisan protin ini berfungsi untuk mempertahankan sel kanser dari serangan sel normal. Jika kita dapat menghancurkan lapisan protin ini daripada melindungi sel kanser, maka sel normal dapat berkerjasama dengan sel darah putih (leukosit) dengan mudah dapat membunuh sel kanser.
Makan buah betik, buah nenas, durian belanda, dan keladi tikus sebanyak yang mungkin boleh melemahkan sel kanser, secara tidak langsung sel darah putih dapat membunuh sel kanser dengan lebih mudah.

Menambahkan tenaga, memulihkan bakteria baik dalam usus, memperkuatkan sel normal dalam badan, meningkatkan proses penghadaman, menguatkan sistem imun dalam badan, maintain  keseimbangan badan, anti keradangan, anti infection (jangkitan kuman), penulinan darah, menghapuskan bahan buangan, menyeragamkan sistem bendalir dengan betul, meningkatkan metabolisma sel dengan baik, dan menghidupkan sel dan penukaran sel.
makan 2 biji 3 kali sehari.
p/s : enzem ini ada 200 biji, boleh di gunakan selama 33 hari.

Produk yang ketujuh adalh B17 tablet 500 mg atau 100 mg khusus untuk membunuh sel kanser sahaja.

B17 Amigdalin 500 mg di makan 1 biji sehari (bergantung pada tahap pesakit ) pengambilan 100 hari.
B17 Amigdalin 100 mg di makan 1 biji 3 kali sehari, pengambilan untuk 32 hari.
NOTA : SELEPAS MENGAMBIL PRODUK B17 AMIGDALIN ANDA DI NASIHATKAN UNTUK BERISTIREHAT ATAU TIDUR SEBENTAR SAMBIL KAKI DI ANGKAT MELEBIHI KETINGGIAN JANTUNG.

Penambilan produk tambahan seperti : vitamin c, coral calsium, ural, zink, selinium, dan lain-lain bergantung kepada keperluan dan simptom. Sila rujuk dengan Dr yang bertualiah untuk pengambilan produk tambahan. Disini hanyalah rawatan yang berasakan buah aprikot tidak ada kesan sampingan.

RAWATAN FASA 2 
Merupakan sebuah tenik rawatan yang paling berkesan. Anda boleh memilah untuk memulakan rawatan fasa 1 atau fasa 2. Bergantung pada kemampuan anda. Kebiasaannya untuk kes di atas pesakit akan memilih fasa 2 dan di susuli dengan fasa 1 selama 2 bulan sudah di sahkan bebas dari kanser.

Teknik rawatan ini menggunakan injection selama 21 hari, untuk rawatan seterusnya mereka hanya menggunakan B17 kapsul aprikot seed dan B17 amigdalin 100mg sehingga 100% bebas dari kanser.

Langkah pencegahan cukup makan B17 kapsul aprikot seed 2 biji pagi dan 2 biji petang. 4 biji satu hari bersamaan 7 biji aprikot seed setiap hari. Insyaallah seumur hidup anda tidak akan di hidapi penyakit maut ini. Sebotol B17 kapsul ini boleh di gunakan selama 75 hari, murah dan sangat berkesan. Anda tidak perlu menggunakan rawatan yang tidak terbukti berkesan. Hanya untuk mencuba.. Sedangkan B17 telah terbukti sangat berkesan untuk merawat penyakit kanser.

APAKAH YANG DIKATAKAN KANSER "MALIGNANT"
Menurut seorang saintis Jepun, Herman Aihara didalam bukunya, sel tubuh kita dikelilingi oleh cecair alkali untuk memungkinkan kehidupan. Jika anda bersukan yang berat, anda akan merasakan kepenatan atau mencunggap dan kekejangan otot. Ini adalah kerana pengeluaran dan pengumpulan asid laktik yang menyebabkan pembakaran glukosa yang tidak sempurna.

Dalam perkataan yang lain dalam keadaan senaman yang berat badan tidak mendapat cukup oksigen untuk metabolisma glukos. Pada masa itu, kadar ph tubuh adalh sekitar 7.26-7.27yang pada keadaan normal sepatutnya beredar diparas 7.3-7.4. Ini adalah dalam keadaan berasid darah dalam badan. Dalam keadaan ini ia akan di betulkan oleh sistem penampan badan kita yang akan menukarkan keadaan berasid kepada kurang berasid dan melupuskannya sebagai carbon dioksida (co2) yang di keluarkan melalui penafasan.

Dalam keadaan ini darah akan menjadi lebih berasid, fizikal badan akan mengalami keletihan, badan menjadi lebih berasid, kita akan berasa sedikit pening, sakit pada dada dan perut. Menurut kata En Keiichi Morishita dalam bukunya `Hidden Truth of Cancer`, jika keadaan darah menjadi terlebih berasid maka sistem tubuh akan membuang lebihan bahan-bahan berasid kebahagian lain tubuh supaya tubuh boleh mengekalkan kealkaliannya. Jika keadaan ini berterusan sesetengah kawasan tubuh akan menjadi lebih berasid dan sel-sel akan mati. Sel yang mati ini sendiri akan bertukar menjadi asid dan sesetengahnya dapat menyesuaikan diri dalam keadaan tersebut. Dalam lain perkataan setengah dari sel ini mati dalam suasana yang berlainan ini ada sel-sel yang terselamat dan menjadi sel-sel yang tidak normal.

Sel-sel yang tidak normal ini dikenali sebagai `sel malignant`. Sel malignan tidak berhubung dengan fungsi otak dan memori DNA. Oleh itu sel-sel malignan ini akan membiak /membesar tanpa kawalan. Ini adalh kanser.

Anda boleh mendapatkan semua produk di atas dengan menghubungi

019-4055225 / 019-2418893 / 013-9939180

Tiada ulasan:

Catat Ulasan